TARJOUS - 50% alennus valituista tuotteista Outlet-sivulla - Laajennettu avoin osto 31.1.2025 asti

Tilausehdot

Hetkiin, joissa tarkkaan mietityt yksityiskohdat tekevät eron.

1. Yleiset ehdot

Chevalier AB (Chevalier AB, Konstruktionsvägen 3, SE-435 33 Mölnlycke, Ruotsi, Y-tunnus 556726-6811) palautusoikeus on voimassa 30 päivää toimituksen vastaanottamisen jälkeen.

Et voi tehdä tilausta verkkosivuston www.chevalier.se kautta, jos olet alle 18-vuotias.

Voit tehdä tilauksen verkkosivustolta ainoastaan henkilöasiakkaana, etkä yrityksenä. Jos haluat tehdä tilauksen yrityksen kautta, ota meihin yhteyttä.

2. Tilaaminen

Tuotteitamme voi tilata myymälöidemme ja www.chevalier.se, .no, .fi, -uk.uk, .global -sivustojen kautta. Yllä mainittujen kanavien kautta saapuneet tilaukset vahvistetaan sähköpostitse.

Ostosopimus vahvistetaan vasta, kun olemme lähettäneet sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Suosittelemme säilyttämään meiltä saamasi tilausvahvistuksen.

Pidätämme oikeuden olla perua tilauksen poikkeustilanteissa. Kaikki tilaukset katsotaan sitoviksi. Jos olet tehnyt tilauksen vahingossa, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä välittömästi alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Pidätämme oikeuden muuttaa tilauksia, jos toimitus ei jostain syystä ole mahdollista. Jos olet tehnyt useita tilauksia, pidätämme oikeuden yhdistää ne ja toimittaa ne yhtenä lähetyksenä.

3. Hinnat

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroissa ja sisältävät Suomen arvonlisäveron, joka on tällä hetkellä 24 %. Chevalier ei ota vastuuta hinnoissa ja varastotilanteessa esiintyvistä mahdollisista virheistä, tuotteiden loppumisesta varastosta, painovirheistä jne. Tuote, joka on jo lähetetty varastostamme, ei ole oikeutettu tilauksen jälkeen tapahtuvista hintahyvityksiin, kuten erikoistarjoukset, alennukset tai muut hintamuutokset. Emme vastaa arvonlisäveron noususta tai muista hintamuutoksista, jotka eivät ole meidän hallinnassamme. Toimituskulu ja mahdollinen laskutuslisä lisätään kassalla tilauksen kokonaishintaan.

Yleensä alennuskoodit ovat kertaluonteisia eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Pyydämme tarkistamaan hinnat ennen ostopäätöksen tekemistä. Pidätämme oikeuden estää tilauksen tekeminen tai peruuttaa tilaus kokonaisuudessaan väärinkäytön, virheellisen tiedon, maksuongelmien tai alennuskoodien sopimattoman käytön yhteydessä.

4. Maksaminen

Käytämme Klarna Checkout -palvelua, joka tarjotaan yhteistyössä Klarna AB:n kanssa. Klarna Checkout erottaa oston ja maksun toisistaan. Ensin vahvistat oston ja sitten valitset maksutavan. Tällä hetkellä Klarna Checkoutin kautta tarjottavat maksutavat ovat lasku, luottotili, korttimaksu ja pankkimaksu.

Käyttämällä Klarna Checkoutia hyväksyt Klarna AB:n (Y-tunnus 556737-0431, Sveavägen 46, SE-111 34 Tukholma, Ruotsi) ehdot ja säännökset ("Klarna"). Sinun tulee olla yli 18-vuotias käyttääksesi Klarna Checkoutia.

5. Toimituskulut ja -ajat

EU: Toimitus on ilmainen yli 100 euron tilauksille. Alle 100 euron tilauksista veloitetaan 7 euron toimituskulu, sisältäen arvonlisäveron. Palautuksesta (ei liity viallisiin tai virheellisesti toimitettuihin tuotteisiin) veloitetaan 7 euron palautuskulu, joka vähennetään Klarnan palauttaman summan määrästä.

Normaali toimitusaika on 2-6 arkipäivää tuotteen lähetyspäivästä alkaen. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin seurantalinkillä, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme.

Poikkeuksia voi esiintyä. Chevalier ei ole vastuussa tilapäisesti loppuunmyydyistä tai poistuneista tuotteista. Toimituskulun määrä näkyy aina ostoskorissasi.

Teemme kaikkemme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Asiakkaana sinulla on kuitenkin oikeus peruuttaa ostos huomattavan toimitusviivästyksen tapahtuessa.

6. Noutamattomat lähetykset

Pidätämme oikeuden veloittaa maksu hallinnollisista toimenpiteistä, jotka liittyvät noutamattomiin paketteihin (rahtikulut, palautuksen käsittely jne.). Maksumme noutamattomista paketeista on 295 SEK. Paketteja säilytetään noutopisteessä maksimissaan 14 päivän ajan ennen niiden palauttamista meille. Huomaa, että jos tulet toiseen päätökseen koskien ostostasi ja haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee noutaa paketti ja palauttaa se noudattaen lähetyksen mukana tulleita ohjeita.

7. Henkilötiedot

Kaikki Chevalier AB:lle toimitetut henkilökohtaiset tiedot käsitellään GDPR:n ja Ruotsin tietoturvalainsäädännön mukaisesti. Lähettämällä henkilökohtaiset tietosi annat luvan siihen, että käytämme kerättyjä tietoja täyttääksemme velvollisuutemme sinua kohtaan ja tarjotaksemme sinulle odottamasi palvelun, kuten tilausten toimittamisen. Voimme myös lähettää sinulle uutiskirjeitä tai muuta tietoa sähköpostitse, mikäli olet ilmoittanut haluavasi vastaanottaa uutiskirjeitä. Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa. Chevalier AB ei myy eikä jaa henkilötietojasi kolmansien osapuolten kanssa. Sinulla on myös oikeus saada tietää, mitä henkilötietojasi Chevalier AB säilyttää.

8. Palautukset/vaihdot

Palautusoikeus on voimassa 30 päivää toimituksen vastaanottamisen jälkeen. Voit pyytää rahojen palautusta 14 päivän kuluessa siitä, kun paketti on noudettu toimituspaikasta, joko sinun tai sinun nimeämäsi edustajan toimesta. Tuotteen on oltava palautettaessa alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotteen on oltava käyttämätön ja sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä edelleen ilman lisätoimenpiteitä. Paketissa on ohjeet tuotteiden palauttamiseen. Sukkia ei voi palauttaa, jos niiden pakkaus ei ole täysin ehjä. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta, jos palautus on lähetetty puutteellisena. Palautuksia, jotka eivät noudata palautusohjeita, ei käsitellä. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei noudeta. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen väriin tai kokoon, voit tehdä uuden tilauksen. Rahanpalautukset suoritetaan Klarnan toimesta.

9. Reklamaatiot

Käsittelemme tuotteisiin liittyviä reklamaatioita ainoastaan www.chevalier.fi -sivuston kautta ostettuihin tuotteisiin. Jos haluat tehdä reklamaation tuotteesta, jonka olet ostanut jälleenmyyjältämme, sinun tulee ottaa yhteyttä siihen jälleenmyyjän, jonka nimi näkyy ostokuittisi tiedoissa. Jos jälleenmyyjä, josta ostit tuotteen, on lopettanut toimintansa, otathan yhteyttä meihin. Sinulla on oikeus reklamoida viallisista tuotteista kolmen (3) vuoden ajan ostokuittisi ostopäivästä lukien sovellettavan lain mukaisesti. Jotta voimme käsitellä reklamaation, sinun tulee pystyä esittämään ostokuitti. Jos haluat tehdä reklamaation tuotteesta tai sinulla on kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen hello@chevalier.se. Ole hyvä ja sisällytä viestiin koko nimesi, tilausnumero, lyhyt kuvaus siitä, miksi haluat palauttaa tuotteen, kuva vahingosta sekä yhteystietosi (osoite ja puhelinnumero).

10. Oikeudet muutoksiin

Emme ota vastuuta mahdollisista virheellisistä hinnoista, tarjouksista, tuotekuvauksista tai muista tuotetiedoista www.chevalier.fi sivuilla. Kaikki www.chevalier.fi-sivustolla näkyvät kuvat tulee pitää pelkkänä havainnollistavana materiaalina. Emme voi taata, että kuvat ovat täysin edustavia tuotteen väreistä, istuvuudesta tai toiminnasta.

11. Evästeet

Ruotsin sähköisen viestinnän lain mukaan, joka tuli voimaan 25. heinäkuuta 2003, kaikki verkkosivuston vierailijat on informoitava siitä, käyttääkö verkkosivusto evästeitä. Käytämme evästeitä, kun käytät verkkosivustoamme. Nämä ovat niin kutsuttuja istuntoevästeitä ja niitä käytetään tallentamaan kirjautumistietosi (jos kirjaudut sisään) ja ostoskori, kun teet ostoksia verkossa. Istuntoevästeitä ei säilytetä pitkään tietokoneellasi. Ne poistetaan, kun suljet selaimen. Jos et hyväksy evästeiden käyttöä, voit asettaa selaimen hylkäämään evästeet automaattisesti tai ilmoittamaan, kun verkkosivusto käyttää evästeitä. Jos poistat evästeet käytöstä, et voi tehdä ostoksia, koska evästeitä tarvitaan ostoskorin ja kirjautumistoimintojen käyttämiseen. Voit kuitenkin selata verkkokauppaa evästeitä hyväksymättä.

12. Force Majeure

Tapaukset, jotka ovat meidän vaikutusvaltamme ulottumattomissa, kuten luonnonkatastrofit, sota, työmarkkinakonfliktit, hallituksen päätökset, puuttuvat alihankkijan toimitukset, kustannuksia nostavat tilanteet tai vastaavat tapahtumat, joita ei olisi voitu kohtuudella ennakoida, katsotaan voimassaoleviksi force majeure -tilanteiksi. Tämä tarkoittaa, että Chevalier vapautetaan velvollisuudestaan täyttää tekemiään sopimuksia. Jos force majeure -tilanne ilmenee, Chevalier ilmoittaa asiakkaalle siitä mahdollisimman pian. Jos este sopimuksen täyttämiselle poistuu, Chevalier ilmoittaa asiakkaalle siitä myös mahdollisimman pian.

13. Pätemättömyys

Jos näiden ehtojen ja määräysten joukosta katsotaan jonkin olevan pätemätön tai täytäntöönpanokelvoton, muut määräykset pysyvät voimassa ja täytäntöönpanokelpoisina siinä laajuudessa kuin sovellettava laki sallii, edellyttäen, että pätemättömyyden seurauksesta ei tule kohtuuttoman taakallista.

14. Erimielisyydet

Chevalier pyrkii ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet asiakkaan ja Chevalierin hyödyksi. Jos riidan ratkaiseminen sopimuksella ei ole mahdollista, riita käsitellään laissa määrätyllä yleisellä tuomioistuimella tai vaihtoehtoisen riidanratkaisumenettelyn mukaisesti, kuten alla on kuvattu. Asiakkailla, jotka eivät pääse sopimukseen Chevalierin kanssa riidan yhteydessä, on aina mahdollisuus kääntyä paikallisen Kuluttajariitalautakunnan puoleen.